Boczki to nadmiarowa ilość tłuszczu nagromadzona na bokach brzucha. Są to fałdki widoczne ponad spodniami i odznaczające się przy wąskich kreacjach. Boczki mogą wiązać się z groźną dla naszego organizmu otyłością brzuszną. Najczęściej tworzą się poprzez nieprawidłową dietę. Jak pozbyć się boczków? Zapraszam do lektury.

Jak powstają?

Boczki mogą pojawiać się u wielu kobiet. Występują sytuacje gdzie kobiety z prawidłową wagą mają z nimi problemy. Wszystko za sprawą genetyki. Warto pamiętać, że sama genetyka to nie wszystko. Boczki powiększają się podczas stosowanie nieprawidłowej diety. Należy wystrzegać się w szczególności cukrów oraz tłuszczy, głównie tych zwierzęcych. Fast foody oraz wysoko przetworzona żywność jest wrogami idealnej talii.

Dieta na boczki

Ogromny wpływ na odkładanie się tłuszczu w okolicy brzucha ma odżywianie. W diecie należy ograniczyć węglowodany oraz tłuszcze. Dieta na boczki musi być redukcyjna. Co to oznacza? Musi ona stymulować spalanie zaległej w naszym ciele tkanki tłuszczowej. Na początek przygody z dietą polecam zawsze rozkręcić swój metabolizm. Dopiero wtedy możemy zabrać się za stopniowe obniżanie kalorii w diecie. Należy tak dobierać produkty, by zapewniały nam odpowiednie wartości odżywcze i zmniejszały apetyt.

Warto jeść:

  • warzywa,
  • owoce – żurawina, maliny,
  • orzechy i pestki,
  • ryby duszone, gotowane oraz pieczone,
  • chude białe mięso (niesmażone i bez panierki),
  • kasza, pieczywo i makarony pełnoziarniste.

PROMOCJA!

Odbierz i wypróbuj naszą DIETĘ ZA DARMO!

Aby odebrać darmową dietę napisz do nas na messenger z informacją, że chcesz skorzystać z darmowej diety.



Ćwiczenia na boczki

Ćwiczenia na boczki możemy podzielić na te działające głównie na partie brzucha oraz te ogólnorozwojowe.

Ogólnorozwojowe ćwiczenia – to między innymi:

  • pływanie,
  • bieganie,
  • interwały jest to dobry sposób na redukcję tkanki tłuszczowej z brzucha. Jak wykonywać te ćwiczenia? Przeplatamy ćwiczenia o dużej intensywności z tymi umiarkowanymi.

Ćwiczenia na boczki:

  • Nożyce – są to jedne z popularniejszych i łatwiejszych ćwiczeń. Wyróżniamy dwa rodzaje nożyc: pionowe oraz poziome.
  • Brzuszki boczne – są to lekko zmodyfikowane tradycyjne brzuszki.
    • Wykonujemy je w pozycji leżącej na plecach z lekko ugiętymi nogami w kolanach, złączonymi i położonymi bokiem na ziemi.
    • Dłonie układamy za głową lub krzyżujemy na klatce piersiowej i wykorzystując mięśnie brzucha, unosimy górną część tułowia ku górze.
  • Scyzoryk – podczas wykonywania tych ćwiczeń unosimy proste nogi w górę i sięgamy dłońmi do stóp. Proste, prawda?
  • Pajacyki – tak, chodzi tutaj o to ćwiczenie ze szkoły. Jest nie dość, że proste to i skuteczne.

Zapraszam do wpisu dotyczącego tego jak wyćwiczyć piękną talię: link tutaj.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

ODBIERZ BEZPŁATNIE

dieta + Przepisy

Aby odebrać darmową dietę napisz do nas na messenger z informacją, że chcesz skorzystać z darmowej diety.